POGOJI POSLOVANJA

1.Območje veljavnosti

Podjetje Teramistika, Čuber Petra s.p., v nadaljevanju (ponudnik) je lastnik in upravljalec spletne strani www.teramistika.si. Preko spletne strani ponudnika ni mogoč neposreden nakup (glej »Kako kupovati«). Za poslovne odnose med ponudnikom in naročnikom veljajo izključno Splošni pogoji poslovanja, navedeni v nadaljevanju. Ti splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu potrošnikov. Splošne pogoje poslovanja lahko naročnik za namene naročila preko spleta shrani na svoj računalnik in/ali natisne. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletnega portala www.teramistika.si, pravice naročnika, ter njegov poslovni odnos s ponudnikom.
Svetujemo vam, da pred uporabo strani www.teramistika.si pazljivo preberete spodaj navedene pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne strani www.teramistika.si. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani www.teramistika.si kadarkoli, brez predhodnega obvestila.

2. Sklenitev pogodbe

Do pogodbe pride, ko naročnik preko spletnega portala www.teramistika.si odda naročilo ter prejme nato potrditveno elektronsko sporočilo s strani ponudnika, ki vsebuje podatke o naročilu ter ima naveden status naročila »Prejeto« (plačila po povzetju) ali »Prejeto – čaka plačilo predračuna« (plačila po predračunu). Naročnik je v nakupnem procesu odgovoren za oddajo pravilnih kontaktnih podatkov, zlasti naslova za dostavo izbranega blaga, ter elektronskega naslova.

3. Pogodbeni partner in naročnik

Naročnik je za potrebe teh Splošnih pogojev poslovanja vsak obiskovalec spletnega portala www.teramistika.si, ki preko le-tega odda naročilo – zahtevek »oddaj povpraševanje«. za prodajni program in storitve, ki jih ponudnik objavlja na www.teramistika.si.
Pogodbeni partner naročnika je samostojni podjetnik Teramistika, Čuber Petra, Cesta talcev 16a, 3212 Vojnik, Davčna številka:SI68490330.

4. Delovanje spletne strani

Spletna stran www.teramistika.si je enostavna za uporabo. Razdeljena je na tri korake in sicer:
• 1. korak – iskanje artiklov (iskanje želenega artikla z možnostjo dodajanja le tega v košarico)
• 2. korak – pregled naročila (urejanje količine artiklov v košarici, odvzemanje,dodajanje)
• 3. korak – »Nadaljuj nakupovanje« znotraj košarice v levem meniju zgoraj (izdelki so izbrani)
• 4. korak – »oddaj povpraševanje« (dokončno urejanje košarice, spreminjanje količine izdelkov, brisanje izdelkov in vnos podatkov o naročniku (kupcu), ter zaključek naročila, ko je s strani naročnika oddan zahtevek »oddaj povpraševanje«. Naročilo »Oddaj povpraševanje« je uspešno oddano takrat, ko se na strani izpiše zahvala za naročilo.

5. Opisi postopkov iskanja in naročanja:
• Želeni artikel lahko dodate v košarico tako, da pritisnete gumb »Dodaj v košarico« (količino lahko naročnik kadarkoli v času do trenutka oddaje zahtevka »oddaj povpraševanje« spreminja). S klikom na ime, ki je nad artiklom pa lahko vidite podrobnejše informacije o artiklu, vkolikor so te na voljo.
• S klikom se sproži vnos v košarico. V zgornjem levem kotu strani, se vam izpiše košarica s vsebino artiklov. V tem delu lahko artikle poljubno brišete, vsekakor pa dodajate tudi nove. Cene artiklov na spletni strani www.teramistika.si in v košarici niso navedene, ker neposreden nakup preko spletne strani ponudnika ni mogoč. (glej »Kako kupovati«)
• Ko ste izbrali vse artikle, kliknite znotraj košarice gumb »Nadaljuj nakupovanje«.
• Nato se Vam bodo na glavnem delu strani, na sredini, izpisali vsi izdelki v obliki tabele. Te izdelke lahko brišete in spreminjate količino. Obvezno pa mora naročnik izpolniti vsa polja, saj se naročniku v nasprotnem primeru ne bo samodejno izpisal »zahvalni obrazec«, kar pomeni, da se naročnikovo naročilo šteje za neveljavno. Priporočamo,da se naročnik,pred oddajo naročila seznani s pogoji poslovanja upravljalca spletne strani www.teramistika.si. Za naročilo artiklov in zaključek nakupa kliknite gumb »Oddaj povpraševanje«.
• s klikom na gumb »Oddaj povpraševanje«, vam sistem pošlje potrditveno sporočilo na vneseni e-naslov.
• za dodatne informacije in pomoč nas lahko kadarkoli kontaktirate preko e-pošte ali telefona.

6. Postopek nakupa

Ponudnik naročilo, ki ga prejme ob oddaji povpraševanja naročnika, pregleda, preveri zalogo izbranih izdelkov in naročniku posreduje kot potrditev naročila, specificirano ponudbo predračun na elektronsko pošto, ki jo je naročnik navedel ob oddaji naročila, skupaj z informacijo o roku dostave. V primeru, da katerega od v košarici navedenih artiklov ni na zalogi ponudnika, bo ponudnik kupcu omogočil dodatno informacijo – kdaj izbrani izdelek naročnik lahko najhitreje prejme, oziroma bo ponudnik skušal najti rešitev, v obojestransko zadovoljstvo .V takem primeru si ponudnik pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Poslana ponudba-predračun na naročnikov naslov, o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji ne-zavezujoča za naročnika.
Naročniku je tako dana možnost, da natančno pregleda specificirano vsebino ponudbe/predračuna , le-tega primerja z vsebino naročila v košarici, pred izvršitvijo dokončnega plačila izbranega blaga na transakcijski račun ponudnika, ali po povzetju. Lahko pa naročnik blago prevzame osebno na naslovu sedeža dejavnosti, vkolikor je tako obojestransko predhodno dogovorjeno.

7. Plačilo

- plačilo po pred-računu (ki ga naročnik prejme s strani ponudnika,za naročeno blago preko obrazca »Oddaj povpraševanje«
- plačilo po računu (velja za nakup na naslovu dejavnosti)
- plačilo po povzetju
- plačilo z gotovino ali s kreditno kartico (ob osebnem prevzemu na naslovu ponudnika)

8. Roki – za plačila, za prevzem plačanega blaga in način dostave

- (vkolikor gre za osebni prevzem artiklov in plačilo ob prevzemu) je rok TAKOJ
- (v kolikor gre za plačilo po predračunu) v valutnem roku, ki je naveden na predračunu, je rok za oddajo specificiranega in plačanega blaga po predračunu, NASLEDNJI DELOVNI DAN, ko je na ponudnikovem transakcijskem računu vidno nakazilo.
Za nakazila, ki bodo na ponudnikovem transakcijskem računu vidna zadnji delovni dan v tednu tj. petek, (sobote in nedelje elektronsko bančništvo ne posluje) je rok za oddajo plačanega blaga po navedenem predračunu , naslednji delovni dan. (razen če ni obojestransko drugače dogovorjeno). Za blago plačano po predračunu velja rok prevzema 14 (štirinajst) dni, če je obojestransko dogovorjeno, da se blago s strani naročnika osebno prevzame na naslovu ponudnika.
Če predračun po datumu valute navedenem na predračunu ni poravnan, si ponudnik pridržuje pravico, da lahko specificirano blago po predračunu ponudi drugemu naročniku, razen, če zamuda plačila po valutnem roku navedenem na predračunu ni obojestransko predhodno dogovorjena.

- (vkolikor gre za plačilo po računu) ob osebnem obisku, je rok TAKOJ (razen, če ni prevzem plačanega blaga obojestransko drugače dogovorjen.
- (v kolikor gre za plačilo po povzetju):
1. Dostava pošiljk se praviloma vrši preko poštnih storitev podjetja Pošta Slovenije d.o.o., pri čemer ponudnik koristi za dostavo pošiljk težjih od 20 (dvajset) kilogramov,i tudi druge službe prevoza. (Intereuropa, TNT, GLS).
2. Ponudnik bo blago ustrezno zavaroval pred poškodbami pri transportu. Paket ustrezno opremil z obvestili za prevoznika (Lomljivo). Če do poškodbe pri transportu blaga kljub vsemu pride, ponudnik ni odgovoren za nastalo škodo. Stroške škode rešuje prevoznik , ki je storitev prevoza opravil, na osnovi podane reklamacije s strani prejemnika pošiljke. Prav tako ponudnik ni odgovoren za zamudo pri dostavi blaga, ker nanjo nima vpliva. Odgovoren za pravočasno dostavo blaga je prevoznik, ki je blago prevzel za dostavo in ne ponudnik.
3. Stroški prevoza so v naprej dogovorjeni medsebojno in navedeni na predračunu oz. računu, v kolikor gre za pošiljke težje od 20 (dvajset) kilogramov. Za pošiljke do 20 (dvajset) kilogramov, pa veljajo ceniki posameznega izbranega prevoznika blaga.
4. Naročnik po želji lahko izbere svojega prevoznika blaga, pri čemer mora o tem pismeno obvestiti ponudnika.

9. Uveljavljanje stvarne napake za naročene- po predračunu,računu ali po- povzetju plačane in prejete artikle

• ob ugotovitvi morebitnih stvarnih napak (reklamacije) artiklov, mora naročnik poslati zahtevek (opis reklamacije, problema…) pisno priporočeno preko navadne pošte na naslov ponudnika. To je dolžan storiti največ 3 dni po ugotovitvi (nastanku) stvarne napake. V tem času je dolžan sporočiti zahtevek za uveljavitev stvarne napake. Zahtevek mora vsebovati natančne podatke o naročniku, številki izdanega računa s strani ponudnika in vzrok poškodbe (v kolikor jih je mogoče ugotoviti)
• v roku 8 dni po prejemu zahtevka ponudnik odgovori v pisni obliki nadaljnja navodila za uveljavitev stvarne napake
• v primeru odobrene zahteve za uveljavitev reklamacije vam lahko artikel zamenjamo ali vrnemo znesek kupnine na vaš transakcijski račun

10. Zaščita podatkov, varstvo podatkov

Naročnik se izrecno strinja z zbiranjem, obdelavo in uporabo svojih osebnih podatkov. Podjetje Teramistika Čuber Petra s.p.. bo z vsemi podatki ravnalo zaupno. Podjetje Teramistika Čuber Petra s.p. je v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezano k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Teramistika Čuber Petra s.p., ki upravlja spletni portal www.teramistika.si, uporablja pri izvajanju svojih storitev ustrezno programsko opremo ter zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost podatkov.
Upravitelj podatkov, Teramistika Čuber Petra s.p.., je odgovorno za varovanje osebnih podatkov in bo le-te uporabljal za pošiljanje ponudb, računov, trženjskih aktivnosti in ostalo komunikacijo. Podatke lahko Teramistika Čuber Petra s.p.. v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. V nobenem primeru podatki naročnika ne bodo posredovani tretji osebi ali nepooblaščeni osebi. Dostavni službi se zaupajo le uporabnikov naslov za dostavo. Naročnik je odgovoren sam za varovanje podatkov, tako da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla. Naročnik ima vedno pravico preklicati soglasje z učinkom za prihodnost. Teramistika Čuber Petra s.p.. se obvezuje, da bo v primeru preklica nemudoma izbrisal vse osebne podatke, razen če postopek naročila še ni bil do konca izpeljan.

11. Avtorske pravice, kazensko pravo

Pri vseh naročilih, zaupanih Teramistika Čuber Petra s.p., se predvidevajo potrebne avtorske pravice, pravice do znamk in druge pravice. Odgovornost za morebitne posledice, nastale zaradi kršitve teh pravic, nosi izključno naročnik. Naročnik s predajo naročila zagotavlja, da vsebine ne kršijo kazenskega prava.

12. Odveza odgovornosti

Teramistika Čuber Petra s.p..se bo trudila zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov , ki so objavljeni na spletnem portalu www.teramistika.si. Teramistika Čuber Petra s.p..ne sprejema odgovornosti za morebitna neskladja in odstopanja objavljenih slik izdelkov na www.termistika.si od dejanskega izgleda izdelka oz. barve. Fotografije izdelkov na spletnem portalu www.teramistika.si so zgolj simbolične in informativne narave in ne nujno zagotavljajo dejansko obliko oziroma barvo. Gre za različne medijske nosilce simboličnih slik na portalu www.termistika.si in pri dejanski uporabi in delu. (Primer: vzorec barve glazure na fotografiji, glazura na glini).

13. Reševanje pritožb

V primeru pritožb, se lahko naročnik poveže po elektronski pošti s ponudnikom , kateri bo poskrbeli, da bo njegova pritožba na učinkovit in hiter način obravnavana. Vsaka prejeta pritožba s strani naročnika bo slednjemu najkasneje v petih delovnih dneh potrjena kot prejeta. Ob potrditvi prejema se bo naročniku tudi podal okvirni datum reševanja pritožbe, kot tudi informacije v zvezi s kasnejšim seznanjanjem s potekom pritožbenega postopka.

14. Kraj izpolnitve, sodna pristojnost in uporabno pravo

Morebitne spore se bosta naročnik in Teramistika Čuber Petra s.p.. trudila rešiti sporazumno, v nasprotnem primeru pa bo o njih odločalo Okrajno sodišče v Celju. V primeru pravnih sporov v zvezi s tem poslovnim razmerjem se uporablja izključno slovensko pravo.
Zadnja posodobitev Splošnih pogojev poslovanja: 01.04.2012
Teramistika Čuber Petra s.p.